Werknemers van De Lijn staken tegen alweer een nieuwe besparingsronde bij De Lijn. “Op doe manier kunnen wij goed service leveren”. De lijn is een bedrijf dat wordt kapot bespaard om dan te kunnen privatiseren, zo lijkt het wel.














Werknemers van De Lijn staken tegen alweer een nieuwe besparingsronde bij De Lijn. “Op doe manier kunnen wij goed service leveren”. De lijn is een bedrijf dat wordt kapot bespaard om dan te kunnen privatiseren, zo lijkt het wel.













