Al meer dan 40 weken is er elke maandag actie voor een vrij Palestina en tegen elke betrokkenheid van het Antwerpse stadsbestuur bij de genocide op de Palestijnen.
Ondanks de intimidaties van het stadsbestuur en de politie voeren honderden activisten al 40 weken actie. Deze keer heeft het stadsbestuur een nieuwe vorm van intimidatie bedacht: de activisten krijgen nu boetes wegens geluidsoverlast.
Ja, u hoort het goed. De bombardementen op Gaza, dat moet kunnen, maar op straat komen voor vrede — dát is geluidsoverlast.



























