Op stap in ’t park
Zaterdag voormiddag in het Mechelse Vrijbroekpark. Ik begeleidde een groep leerlingen, maar had toch nog even tijd. … Lees verderOp stap in ’t park
Zaterdag voormiddag in het Mechelse Vrijbroekpark. Ik begeleidde een groep leerlingen, maar had toch nog even tijd. … Lees verderOp stap in ’t park
Wij stellen met trots het werk voor van de cursisten die dit jaar afstuderen als Vakfotograaf en op deze expo hun eindwerken tonen.
Vernissage op 15/5 om 19u00.
Expo 16/5 en 17/5 van 13u00 tot 18u00. … Lees verderOpbouw van de expo van masterclass fotografie 2026 van Crescendo CVO
75.000 op 15° actiedag tegen regering Arizona … Lees verder75.000 op 15° actiedag tegen regering Arizona
Tijdens deze workshop leer je hoe je zelf met zout en zilvernitraat lichtgevoelig papier maakt en hoe je daarop een beeld afdrukt en ontwikkelt. ||. In this workshop, you’ll learn how to make light-sensitive paper, print an image onto it, and develop it yourself. … Lees verderWorkshop Zoutprint | Salt Print [27 juni 2025]
Ontdek de magie van alternatieve fotografie.
Tijdens deze 4-daagse workshop werk je met technieken zoals cyanotype, zoutdruk, liquid emulsion, lith en meer — vertrekkend van jouw beelden.
📅 25, 26, 27 & 28 augustus 2026
🎞️ Beperkte plaatsen
👉 info@dezilverbeek.be … Lees verderVierdaagse Alternatieve Fotografie (25,26,27 & 28 augustus 2026)
In een wereld van snelheid en AI kiezen wij voor film, chemie en tijd.
Doe mee aan onze vierdaagse analoge fotografieworkshop en ga duurzaam van opname tot afdruk.
# Van 30 juni tot 3 juli 2026
📍 Antwerpen
🎞️ Beperkte plaatsen
👉 info@dezilverbeek.be … Lees verderDe traagheid van beeld – vier dagen duurzame analoge fotografie
1 mei optocht Antwerpen 2026
Ruim 14 maanden verzet tegen de regering Arizona en we geven alweer afspraak op 12 mei.
Ga het geld halen bij de grote vermogens.
Geen geld van sociale zekerheid, de werkende mensen, … voor aanvalswapens. … Lees verder1 mei optocht Antwerpen 2026
Al 45 weken is er elke maandag actie voor een vrij Palestina en tegen elke betrokkenheid van het Antwerpse stadsbestuur bij de genocide op de Palestijnen.
Ondanks de intimidaties van het stadsbestuur en de politie voeren honderden activisten al 45 weken actie. #freepalestine … Lees verder45 weken: Free Palestine in ‘stad
Ondanks de intimidaties van het stadsbestuur en de politie voeren honderden activisten al 40 weken actie. Deze keer heeft het stadsbestuur een nieuwe vorm van intimidatie bedacht: de activisten krijgen nu boetes wegens geluidsoverlast. … Lees verderOp straat komen voor vrede is nu geluidsoverlast???
Werknemers van De Lijn staken tegen alweer een nieuwe besparingsronde bij De Lijn. “Op doe manier kunnen wij goed service leveren”. De lijn is een bedrijf dat wordt kapot bespaard om dan te kunnen privatiseren, zo lijkt het wel. … Lees verderStaking bij de lijn